صفحه نخست
صفحه نخست

رویداد گامبیت و کوتک و کارافرینی برای دانش آموزان

کوتک

بزیگترین دشمن کارافرینی ،موانع ذهنی است.چارچوب های ذهنی که از کودکی در ذهن ما شکل میگیرد مارا سوق می دهد به سمت اشتباهاتی که باید از آن ها پرهیز کرد.

در این برنامه تعدادی از دانش آموزان کارافرینی که از کشورهای مختلف ارروپایی استارت آپ خود راه‌اندازی کرده بودند،ه ارائه‌ی ایده‌ی خود پرداختند.

 درست در زمانی که مشغول شنیدن بودم پی بردم تا چه حد ما از واقعیت دوریم !ترسیدم از این دانش آموزان ما تا چه حد مهارتهای کارآفرینی  یاد میگیرند؟تا چه حد ما آنان را برای رقابت با هم تایان  جهانی اش آماده کرده ایم؟

دیروز و امروز  اما برایم لحظات بهتری بود چرا که دیکی از برنامه ها (اولین برنامه ‌ای که ‌در دبیرستان های دولتی )برگزار شد،مهارتهای کارآفرینی در یک استارت‌آپ ویکند دانش‌آموزان را مخاطب قرار داد بود:برنامه ای در دبیرستان فرزانگان۳که البته میزبان دانشآموزان ۳ مدرسه دیگر نیز بود.

شرکت در این برنامه شوق و انرژیلازم برای ادامه دادن راه راایجاد کرد.کاش بتوانیم  بیشتر و بیشتر این برنامه هارا تسرس دهیم .

هرچند در این روز ها بی اعتمادی به دولت و دولتی ها زیاد است ،اما این برنامه ای است برای آینده‌سازان اینسرزمین و مشارکت استارتآپ های بزرگ و ستارگان این اکوسیستم می تواند این نسل آینده را برای آینده پراشتیاق تر سازد.

گامبیت

کوتک با مشارکت گامبیتی ها توانست این رویداد را به بهترین شکل ممکن اجرا کند و موفق شود.

کارافرینی در مراسم کوتک
کارافرینی در مراسم کوتک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *