صفحه نخست
صفحه نخست

رویدادهای آموزش کودکان بر بستر فناوری اطلاعات شماره(۵)

آموزش کودکان بر بستر فناوری اطلاعات در مدرسه فرهنگ

روز دوشنبه مورخ  ۱۱/۰۶/۹۸  یکی از سلسله رویدادهای آموزش کودکان بر بستر فناوری اطلاعات  (یادگیری مهارت کارآفرینی) که چندی است به همت سازمان فناوری اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت اندیشه شتاب پویه گام( گروه گامبیت) رقم خورده است، و این بار  با مشارکت مجتمع مجتمع آموزشی فرهنگ برگزار گردید.

این رویداد با حضور سرکار خانم اسدی (مشاور زنان و توانمند سازی) از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات،  آقایان؛ مهندس نوید ادهم، مهندس روستایی(نماینده مدیران مدارس غیر دولتی ) جناب آقای دکتر ناصری(ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه ۴) از آموزش و پرورش ، جناب آقای رضازاده (مدیر فرهنگی هنری شعر و ادب باغ کتاب) برگزار گردید ، از دست آورد های آن گشوده شدن فضاهای همکاری شرکت های خصوصی بخش فناوری اطلاعات با مدارس کشور است. هدف این رویداد ها آموزش حین بازی و فرهنگ سازی حضور آگاهانه در فضا دیجیتال واستفاده از این ابزار برای کار آفرینی است. کودکان حین بازی مسائل محیط پیرامون را شناسایی می کنند در این باره ایده پردازی می کنند راه حل مبتنی بر فن آوری اطلاعات می دهند و در نهایت از آن دفاع می کنند. این فرایند با کمک مربیان ماهر و نوجوانان همکار محقق می شود.

در طی این رویداد  از سامانه مشترک شرکت اندیشه شتاب پویه گام با مجتمع آموزشی فرهنگ ، مارکت پلیسی که محتوای آموزشی و ابزار آموزشی و ارزیابی در اختیار مدارس، والدین و دانش آموزان قرار می دهد در حضور جناب آقای مهندس نوید ادهم( دبیر کل شورای آموزش و پرورش) رو نمایی گردید .

هم چنین آقایان فاتح راد (موسس مدرسه)، ناصری(ریاست اداره آموزش پرورش منطقه ۴)، روستایی ( نماینده مدیران مدارس غیر دولتی )، جناب آقای مهندس هاکوپیان (رئیس هئیت مدیره شرکت اندیشه شتاب پویه گام)، خانم بهمنی (مدیرعامل شرکت بهمن سیستم) و سرکار خانم دکتر فاتح راد مدیر مدرسه مجتمع آموزشی فرهنگ در سخنرانی های خود الزام حرکت به سوی آموزش های نوین که پاسخ گوی نسل چهارم صنعتی شدن باشد و به دانش محور شدن صنایع کشور کمک کند و بر دسترسی پذیری آموزش با کمک پلت فرم ها قابل تحقق است خاطر نشان کردند؛ ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بخش آموزش وپرورش با شرکت های خصوصی و سازمان فناوری اطلاعات به تداوم این همکاری ها تاکید فرمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *