صفحه نخست
صفحه نخست

جشنواره کسب و کار بچه های گامبیتی در مدرسه فرهنگ

جشنواره کسب و کار در مجتمع فرهنگ

امروز جمعه یکی از اون روزای شلوغمون بود توی جشنواره که کلی با بچه ها بازی کردیم .تو ماموریت امروزمون که تو جشنواره  مدرسه فرهنگ بود، بچه ها یاد گرفتن که چطوری درآمدشونو خرج کنن به طوری که هم بازی کنن هم به تغذیشون اهمیت بدن و هم مهارت جدید کسب کنن.. تو این بازی تعدادی از بچه ها خودشون غرفه دار بودن و تلاش می کردن تا کالاشون رو به دیگران بفروشن. یه سری از بچه ها هم بازاریاب بودن و به بچه های غرفه دار کمک می کردن تا اونا بتونن کالاشون رو بفروشن و در عوض این کار ژتون می گرفتن.

  تعدادی از بچه ها هم مسئول بازی ها بودن و بقیه بچه ها در ازای هر بازی یه ژتون بهشون می دادن. در نهایت هر کسی که می تونست ۵۰ تا ژتون جمع کنه بهش یه هدیه میدادیم و همینطور می تونستن با ژتونهاشون کلی بازی های متفاوت مثل پارتیله، مار و پله، فوتبال دستی، شوت یه ضرب، PS4 و … بازی کنن.

بچه ها تو جشنواره یاد گرفتن با انجام دادن مسئولیت هایی مثه غرفه داری، بازاریابی و … چطور کسب درآمد کنن و چطور اون ها رو برای بهبود کیفیت زندگی شون هزینه کنن.

بزرگترهایی هم مثه پارتیله، متینا، داستاپ، تمیس و … هم اومده بودن تا در کنار بچه ها، دنیای واقعی کسب و کار رو شبیه سازی کنن و رقابتی شیرین و دلپذیر رو برای بچه ها محیا کنن.

جا داره تا بزرگترهای نازنین هم معرفی کنیم

 پارتیله : آقای کیانوش صالح این بازی رو برای بچه های کم توان خلق کردن

داستاناپ : خانم ها گایانه ماندنی و پرنده علایی از بنیانگذاران این نرم افزار هستن که با اون بچه ها می تونن نقاشی هاشون رو به انیمیشن تبدیل کنن

متینا: مرکز توسعه یادگیری و نوآوری آموزشی (هر آنچه که نیاز دانش آموزان، معلمین، مدارس مدیران و والدین هست)

تمیس: به معنای گیاه بالا رونده، مصداق  هر انسانی است که رشد  می‌کند و  همواره  یک کودکِ درونیِ مشتاق به پیشرفت و  اوج گرفتن  دارد.  تمیس روشی است که تکنیک‌ها ,ابزارهای مدیریتی ارتباطی، تفکر و مهارت‌های زندگی را  در قالب کارگاه‌هایی ساده و خودگردان به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.

 way cafe:  کافه سیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *